Παρασκευή 24 Αυγούστου 2007

To quiz των φετινών διακοπών!



Φέτος στη Σύρο απέκτησα μια καινούργια φίλη.Αν και είναι πιστή δε θα έλεγα οτι ειναι αγαπημένη.Και όσο και να θέλω να την ξεφορτωθώ πάντα καταλήγω να την ακολουθώ.Την λένε Λάρα αλλά δεν είναι η Λάρα που νομίζετε,μπορείτε να φανταστείτε ποια είναι;

28 κουλοσχολίασαν:

Pan είπε...

Μήπως η μου-λάρα;!;!

το φτυαράτσι είπε...

pan:Oχι!Έπαιξες και έχασες!

Ενεσούλα είπε...

Η κουκ- Λάρα;
Δύσκολα μας βάζεις με τόση ζέστη...
:]

το φτυαράτσι είπε...

ενεσούλα:Όχι!Ούτε αυτό είναι!Αλλα πέτυχες το πρώτο γράμμα!

Haris είπε...

Κοι-λάρα μήπως; (καλά μην να φωνάζεις τώρα...:)

το φτυαράτσι είπε...

haris:Ο Xαρούλης ο γατούλης είναι και εξυπνούλης!Κερδίζεις ένα Κουλούμι από Σύρο ανδεν το εχει φάει η Λάρα!Την κουληνύχτα μου!

Haris είπε...

Πίσω Λάρα! Πίσω!

tzonakos είπε...

Αχα.
Κοιλάρα ε ; χμμμμ .... Γρήγορα για κουλύμπι ή αλλιώς πάτα την να ανέβει πάνω το φούσκωμα, κι ετσι θα αποκτήσεις και δύο φίλες... Ζάρες !!!
:)

Dark_Maiden είπε...

Μήπως είναι η Κλάρα;; Χαχα!

το φτυαράτσι είπε...

haris:Πίσω και σε φαγα!LOL!

tzonakos:Πέρασα από το blog σου και θυμίθικα τα Υπουργεία (γαμω τα υπουργεία μου).Με μεγάλη λύπη συνειδητοποίησα ακόμη μια φορά οτι δεν με συμπεριέλαβες στο νεο ανασχηματισμό της κυβέρνησής σου.Οπότε τώρα νομίζω πως δικαιοματικά πρέπει να κατέχω μια υπουργική θέση,αφου Λαράδες και Υπουργοί είναι συνόνυμα!Αρα η Λάρα παραμάνει στη θέση της και εσύ μου δίνεις υπουργείο συντόμος!Και για να μην παιδεύεσαι επιλέγω Υπουργείο Τουρισμού γιατί πιστεύω πως θα έκανα μια έξοχη τουρίστρια!Εσύ τι λες;

dark_maiden:Όχι για την Κ(ω)λάρα θα σας μιλήσω μια άλλη φορα,αυτή δεν πάει μπροστά αλλα πάντα ακολουθεί!LOL!

If...ιγένεια είπε...

Δεν μπόρεσα να σκεφτώ κάτι για να είμαι απόλυτα ειλικρινής.. το διάβασα πιο κάτω στα σχόλια περί κοι-λάρας λολ..

Dr. Feleki είπε...

Χαχαχα... Ζήτω η κοι-λάρα. Παω να ριξω και στη δική μου καμιά μπύρα. Κουλώς ήρθες φτυαρατσι.

Skouliki είπε...

βαλε την κοι-λαρα σε μια βι-λαρα να γινεις αρχοντας

Dr. Feleki είπε...

Για την ωρα σκεφτομαι να βαλω τις "κοι-λαρες" που μας κυβερνανε να φτιαξουνε εναν πατσα και να τον αδειασω στα σκουπιδια... μετα βλέπουμε (παμε για πιτόγυρα και κοκορετσια)

Haris είπε...

Σκουλικάκι, ξέρεις τι σημαίνει βιλάρα (βίλα) στην Κυπριακή διάλεκτο;

το φτυαράτσι είπε...

if..igeneia:Xαχα!Κανεις και πονηριές εσύ!

βρασίδας ο κάφρος:Κουλώς σας βρήκα!Μη νομίζεται οτι τώρα μετά τιε διακοπές έχω Λάρα!Μη μου βγει και το όνομα!LOL!

haris:Επειδή και εγώ ξέρω τι σημαίνει θα το πω ευγενικά καθώς μου ορίζει το sovoir vivre.Σκουλικι βασικά ο βίλος είναι το αντρικό μόριο!Xαχα!

Haris είπε...

Αντρικό μόριο. Χα! Αυτό θα πει λεπτότητα τρόπων...:)

το φτυαράτσι είπε...

haris:Από λεπτότητα άλλο τίποτα!

Haris είπε...

Κουλό-τητα.

pittermilk είπε...

κου-λαρα....μάλλον κουλαμάρα.
Να σε καλά φτυαράτσι μου έφτιαξες τη μέρα(η οποία μέρα είναι εθνικώς απαίσια)

Προσεχετε να μην καείτε!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

@ftiaratsi mas...
mipos einai i klara i agelada??

Artemis Zannou είπε...

axaxaxaxaxaxax! Are ftyaratsaki... Kouragio...Lara einai tha perasei...!!! =D
Allwste aftes tis meres exoume mpei sth saouna twn pyrkagiwn...
De mporw na to pistepsw afto pou symvainei.
De mporw na skeftw oti kapoioi exoun ofelos apo ton afanismo mias xwras...ekei tha ftasoume opws pame.
Me ekanes ligo na ksexastw...kai pali ekei gyrise to myalo mou...
Kalo mesimeraki ftyaratsi !!!

*********************

το φτυαράτσι είπε...

pittermilk:Προσέχουμε!Να προσέχετε και εσείς!Τι κουλαμάρα καλέ;Κοιλάρα!

βασιλιας του δάσους:Χαχα!Όχι αλλα της μοιάζει!

goldenrain:Γι αυτό δεν άλλαξα θέμα και αφησα αυτό γιατί όλοι τώρα στα blogs τους λένε για τις φωτιές και βαραίνει περισσότερο η καρδιά μου!Την κουλησπέρα μου!

Dark_Maiden είπε...

Δεν παίζεσαι τελικά :)

If...ιγένεια είπε...

Τετάρτη 29 Αυγούστου, στις 7 η ώρα το απόγευμα θα συγκεντρωθούμε όλοι στην πλατεία Συντάγματος αλλά και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα.

ΒΟΥΒΗ ΟΡΓΗ. ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ.

Αποδοκιμάζουμε χωρίς συνθήματα και πολύχρωμες σημαίες. Πενθούμε για την απώλεια των συνανθρώπων μας χωρίς να συνδέουμε την πρωτοφανή περιβαλλοντική καταστροφή με προεκλογικές σκοπιμότητες. Δίνουμε το παρόν και στεκόμαστε απειλητικά απέναντι σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την τραγωδία για οποιοδήποτε όφελος.

ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ.

Διαδώστε το.

το φτυαράτσι είπε...

dark_maiden:Ναι είδες ειμαι άπαιχτη!Χαχα!

if..igeneia:Θα το διαδόσω!

Ανώνυμος είπε...

Την ίδια απέκτησα κι εγώ...αν και έκανα λίγο σάουνα τώρα στις φωτιές...

το φτυαράτσι είπε...

manos s.:ΑΑΑ οπότε έχουμε την ίδια φίλη!Χαχα!Κουλως ήρθες στην κουλοπαρέα μας!