Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

Καλές μου διακοπές και πάλι!


Μη χαίρεστε οτι με ξεφορτωθήκατε,τρεις μερούλες θα λείψω!Πάω να πάρω και πάλι λίγο νησιώτικο αέρα,να παίξω τα ταβλάκια μου στην παραλία και επανέρχομαι με πιο πολλές κουλές ιστορίες!Νομίζω πως σας απείλησα αρκετά ε;

18 κουλοσχολίασαν:

stef είπε...

pou pas pali???????

το φτυαράτσι είπε...

stefanos:Πάω στην γλυκιά Φραγκοσυριανή!LOL!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

kala na perasis ftiaratsi mas..
tora pou mporeis pigene kai ksefantose..

το φτυαράτσι είπε...

o wasilias tou dasous:Ευχαριστώ πολύ!

Skouliki είπε...

ελπιζω να περάσεις ομορφα μικρη μου.

ενα σκουλικοπερίπατο έκανα και περασα και απο δω :)

Ανώνυμος είπε...

Κανε καμια κουλοβολτιτσα παραπανω στην Ανω Σύρο.
Και καμια κουλοβουτια παραπανω σε όλες τις παραλιες...
Καλα να περασεις

Ανώνυμος είπε...

Καλά να περάσεις!!! ;)

If...ιγένεια είπε...

Να κάνεις καμιά βουτιά και για μένα μικρο μου φτυαράτσι! Καλά να περάσεις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κουλό τάβλι..... κουλό ζάρι αλλά ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!!!!

Γλαρενιες αγκαλιες

Haris είπε...

Απλά τέλεια η Σύρος. Καλά τάβλια!

Dr. Feleki είπε...

Φοβερα να περασειιιιιιις

Ανώνυμος είπε...

πέρνα τέλεια βρε μικρό μου!

Haris είπε...

Περισσότερο δεν γίνετε να μας φοβίσεις :)

το φτυαράτσι είπε...

~skouliki~:Πέρασα πάρα πολύ όμορφα!Κουλως ήρθες στην κουλοπαρέα μας!

eriethel:Έκανα κουλοβολτίτσα στην Άνω Σύρο!Κουλοευχαριστώ πολύ!

laxanaki:Ευχαριστώ πολύ!

if..igeneia:Έκανα πολλές βουτιές για όλους σας!!!

φυρδην-μιγδην:Έπιασαν τα κουλά σου και τα καλά σου!Όντως είχα κουλό ζάρι!Ευχαριστώ πολύ!

haris:Καλά τάβλια άλλο τίποτα,αν και μερικών την τύχη (κωλοφαρδία),δεν μπορούσα να την ανταγωνιστώ!Σας φόβισα αρκετά ε;LOL!

βρασίδας ο καφρος:Έπιασαν η ευχες και τα κουλοπέρασα υπέροχα!

αργυρένια:Πέρασα τέλεια!Σε ευχαριστώ πολύ και κουλως ήρθες στην κουλοπαρέα μας!

Ανώνυμος είπε...

Σε ζηλεύω....φιλάκια

το φτυαράτσι είπε...

trelofantasmeni:Με ζηλεύεις;Εγώ έπρεπε να σε ζηλεύω που πήγες περισσότερες διακοπές!Την κουλημέρα μου!

Loth είπε...

ΚΟΥΛΟΦΑΡΔΗ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

το φτυαράτσι είπε...

loth:Χαχα!Την κουλημέρα μου!