Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Η κουλή συνάντηση στο τραμ!


Χθες το πρωί που βγήκα με τις φίλες μου,τους μιλούσα συνέχεια για την συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος μπας και συνετιστούν και έρθουν μαζί μου για παρεούλα.Αλλα τίποτα,έτσι κάποια στιγμή ακούω έναν 75 χρονών παππούλη να μου λέει:" θα πάω και εγώ εκεί με μαύρα θες να σε συνοδεύσω;"Εεε τι να κάνω και εγώ έτσι κι αλλιώς κανένας αλλος δεν με συνόδευε, οπότε δέχτηκα με χαρά!Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στο μετρό,τον περίμενα ,τον περιμενα...Τελικά να μη σας τα πολυλογώ με εστησε ο παππούλης και έμεινα μόνη μου.Δεν είναι τρομερο;

31 κουλοσχολίασαν:

Ανώνυμος είπε...

Den einai tromero apla KOULO!

το φτυαράτσι είπε...

gyftos:Δίκαιο έχεις!Χαχα!

Skouliki είπε...

τι να πω αυτη η νεα γενια των παλιων με βγαζει απο τα ρουχα μου
( οταν φοραω γιατι εχω και αυτο το φυσικο σκουλικι χρωμα )

το φτυαράτσι είπε...

skouliki:Χαχα!Μα είναι να μην σε βγάζει;

If...ιγένεια είπε...

λολ.. σε έστησε ο παππούς..? ε, όχι ρε παιδιά κάτι θα έπαθε ο ανθρωπάκος..

MTdoggie είπε...

στο παιζει δυσκολος ο παππους????χαχαχαχαχαχαχαχα!φιλιαααα

το φτυαράτσι είπε...

if..igeneia:Ναι με έστεισε!Λες να πάρω τα νοσοκομεία να δω αν ζει?Χαχα!

mtdoggie:Μάλλον!Χαχα!Φιλιά!

Paranoia είπε...

μάλλον τάφτυσε ο παππούς
και δεν πρόλαβε

ή ήθελε γκομενάκι
δεν βρίσκω άλλη λύση

ααα, μπορεί και να κοιμήθηκε στη σκιά κάποιου πεύκου

μακάβρια?

σαν το μέλλον όλων μας

καλησπέρα

το φτυαράτσι είπε...

paranoia:Μπορεί να κοιμήθηκε και κάτω από τις ρίζες καποιου δέντρου!Ακόμα πιο μακάβριο ε?Κουλως ήρθες στην κουλοπαρέα μας!

Ανώνυμος είπε...

Τρoμερό καμάκι ο παππούς ... αλλά μάλλον, κούλω-σε τελευταία στιγμή! ;)

το φτυαράτσι είπε...

tasos:Όντως καλύτερα είναι να πούμε κουλό καμάκι ο παππούς!Χαχα!

tzonakos είπε...

Χαχαχα, χυλόπιτα απο παππούλη ;
Ε όχι, αμα γίνω παππούς δεν υπάρχει περίπτωση να αρνηθώ σε μια μικρή !
Χαχαχαχα ... :)

το φτυαράτσι είπε...

tzonakos:Είδες πως τα φέρνει η ζωή?Χαχα!!!

Haris είπε...

Ο παππούς, ως γνήσιος greek lover δεν τρέχει τις γυναίκες από πίσω.
Ξλερει τι κάνει: περιμένει να τον τρέχουν εκείνες από πίσω...

το φτυαράτσι είπε...

haris:Είδες το τζόβενο τι μου έκανε?Χαχα!Σε ευχαριστώ πολύ για την ιδέα του post!

Loth είπε...

ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕ ΜΩΡΕ..ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΟΟΛΑ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕΕΕΕΕΕ

an205 είπε...

ΚΟΥΛΟ-γερος!!!

το φτυαράτσι είπε...

loth:Μπορεί μάλλον θα ήταν γεροξεκούτης!Χαχα!

an205:Χαχα!Όπως τα λες είναι!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ!!! :) xexe

Baby Lemonade είπε...

Πράγματι, κουλή ιστορία αγαπητό φτυαράτσι!

Ο γεράκος μας έριξε χυλόπιτα; Χαλάει τη φήμη των "Ελλήνων εραστών" :D :D :D

το φτυαράτσι είπε...

manos s.: :-)

baby lemonade:Ναι άσε μεγάλη χυλόπιτα!Χαχα!Κουλως ήρθες στην κουλωπαρέα μας!

stef είπε...

xaxaxaxaxa...mwre ftusimo kai apo 75xrono...to pio pithano einai naxe ailtzhaimer....kai na mi thumotan pou na erthei,,...

Skouliki είπε...

λες ο γερος να ειχε πληθωρα απο ρουμανες και ρωσιδες ...???

αν ειναι ετσι φτουυυυυ ... γμτ χανω και εγω την ευτυχια με το παππου καβαλα στο αλογο...

Ανώνυμος είπε...

Το χτύπησες το σκομενάκι πάλι μικρούλα!! ;)

το φτυαράτσι είπε...

stefanos:Mακάρι να ήταν αυτό αλλιώς θα το πάρω προσωπικα!Χαχα!

skouliki:Λες?ΧΑΧΑ!

laxanaki:Xαχα!Ναι και τι γκομενάκι 1.50 παλικάρι!Χαχα!

Dr. Feleki είπε...

α. κουλησπερεεεεεεςςςςςςςςςς
β. κουλαθηκα...χοχοχο
γ. δηλώνω επισήμως οτι οχι, οχι δεν ήμουν εγώ ο παππούλης :p

δε φταιω, μη βαρατε!!

το φτυαράτσι είπε...

βρασίδας ο κάφρος:Χαχα!Με κούλανες Βρασίδα μου και εμένα!Την κουλησπέρα μου!

Emy είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον gyfto ......... Είναι απλά κουλό!!!

Καλησπέρα!!

το φτυαράτσι είπε...

emy:Κουλησπέρα!

the BluElephant είπε...

θα φοβήθηκε ότι θα τον στήσεις!

:)

το φτυαράτσι είπε...

the bluelephant:Μπράβο έδωσες την καλύτερη απάντηση!Μάλλον αυτό θα έφταιγε!Χαχα!