Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Πάρτε μια γεύση των διακοπών μου!

Η θέα από το δωμάτιο μας!Super ε;Δεν το περίμενα!


Να και το μπλε σπήλαιο που στεγάζει τις φώκιες στο θαλάσσιο πάρκο!Όλοι πριν πληρώσουμε μας έλεγαν οτι θα τις δούμε τις φώκιες,όμως με την απομάκρυνση του ταμείου μας ενημέρωσαν πως είναι περίοδος αναπαραγωγής και δε βγαίνουν!(Θέλω τα λεφτά μου πίσωωωωωωωω!)


Πάρτε και μια γεύση από Αλόννησο που πήγα να αλωνισω στον Λεπτο γιαλό με τα κρυστάλινα νερά και τις κοτρόνες!

Η παραλία του Στάφυλου,μια από τις πιο οργανωμένες παραλίες!

Και τέλος παίζοντας το Φτυαράτσι στην αμμουδιά!Ε βέβαια η ψωνάρα τι άλλο θα έγραφα εκτός από Ftuaratsi;

20 κουλοσχολίασαν:

Artemis Zannou είπε...

Αααααχ...Τέλεια...πήρα ανάσα με τόση θάλασσα!!!Καλά πέρασες μου φαίνεται,ε?Κουληνύχτεεεεες!!!
***

o βασιλιάς του δάσους είπε...

ti iperoxes fotografies...

perases iperoxa ftiaratsi mou..sta alithia iperoxa topia...kai thalases.
se efxaristoume pou mirastikes aftes tis omorfes stigmes sou mazi mas...

na eisai panta xaroumeni kai taksidiaraQ)))LOL!!!

το φτυαράτσι είπε...

+.*.goldenrain.*.+:Κουλά τα πέρασα αλλά θα μπορούσα να τα περάσω και κουλότερα!Την κουλημέρα μου!

o wasilias tou dasous:Όντως βασιλιά μου στη Σκόπελο έχει υπέροχα τοπία και φανταστηκές θάλασσες και δεν μπορούσα να μη τα μοιραστώ με εσάς τους φίλους μου!
Τα σέβη μου!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα φτυαράτσι μου...
Πολύ ωραιες φωτογραφιες... Σου ευχομαι να ξαναπάς και να πας σε όλα τα ελληνικά νησια και τις πανεμορφες παραλίες

o βασιλιάς του δάσους είπε...

tin koulimera mou kai apo edo ftiaratsi mou....ante kai tin epomeni fora na doume kai tis fokies mazi me ta mora:))

Dr. Feleki είπε...

Τελειο!!! Τελειο!!!

Ευχαριστω που μου έδωσες μια ανασα διακοπων κι εμένα που δεν πηγα πουθενά!!!

Και του χρονου ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

Φοβερο, πρεπει να περασες υπεροχα, μπραβο...

Οπως λεμε και στην καφρικήν διάλεκτο "Να'τανε τούρτα ο γιαλός, τα βότσαλα παστάκια, να έκοβα τη διαιτα, να πιανα κουταλακια"

χοχοχο... κουλημέρες

το φτυαράτσι είπε...

Eriethel:Eυχαριστώ πολύ!Ήδη έχω πάει σε αρκετά αλλά πιστεύω πως κάπια μέρα θα τα γυρίσω όλα!

o wasilias tou dasous:Το ελπίζω βασιλιά μου!

βρασίδας ο κάφρος:Φυσικά του χρόνου θα είναι καλύτερα,γιατί θα πάω μόνη μου διακοπές!Από τώρα έχω ξεκινήσει να κάνω τα πλάνα μου!Αν και δεν τελείωσαν οι φετινές μου διακοπές ακόμα,έχω και το Σεπτέμβριο!Κουλησπέρες!

Aντώνης είπε...

Δεν έχει κανένα απολύτως έλεος το φετινό καλοκαίρι! Ζηλέυω και σου εύχομαι τα καλύτερα...πως να περάσεις χάλια εκεί μου λες;;;;Κρατιέμαι να μην πηδήξω στις φωτογραφίες!

nakupenda είπε...

Αυτή η παραλία του Στάφυλου πολύ ωραία... Μακάρι να βρω μια αντίστοιχη στο Αγκίστρι*!
Άσε τις φώκιες να χαρούν τον έρωτά τους μες στο καλοκαίρι, εσένα θα σ'άρεσε εκεί που σαλιαρίζεις με το αίσθημα να'ρχοται άσχετοι να σε φωτογραφίζουν;;!
Κουλό υπόλοιπο κουλοκαίρι!!

το φτυαράτσι είπε...

αντώνης:Κρατήσου!Γιατί αν πηδήξεις στις φωτογραφίες θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα!LOL!

nakupenda:Το έχω συνηθίσει !Κάθε φορά που σαλιαρίζω με φωτογραφίζουν οι παπαράτσοι!Δεν μπορώ να κρυφτώ πια ενω οι φώκιες μπορούν!LOL!

tzonakos είπε...

Σκόπελο ήσουν ;
Παραλίγο να πάω φέτος, αλλα τελικά πήγα Θάσο.
Πολύ ωραία φαίνεται.
Και η Αλόννησος πρέπει να ναι πολύ καλή, μου την ειχαν προτείνει παλιά.
Απο θάλάσσα ε ; Πρέπει να ναι καταπληκτική.
Ωραίες φωτογραφίες Κουλό Φτυαράτσι.

το φτυαράτσι είπε...

tzonakos:Εχει φανταστικές παραλιές και όλα τέλεια εκτός από την νυχτερινή ζωή που δεν έχει!Σου άρεσαν οι φωτογραφίες ε;Μα φυσικά εγώ τις τράβηξα πως μπορούσαν να μην είναι ωραίες;LOL!

Dr. Feleki είπε...

Εγω δεν κρατηθηκα, βούτηξα στις φωτογραφιες... Και τωρα εχω ενα κουλοκαρουμπαλο...

Αλλα δροσίστηκα (εβαλα παγο στο κουλοκαρουμπαλο...)

Χοχοχο...

το φτυαράτσι είπε...

βρασίδας ο κάφρος:Αουτς πόνεσε αυτό!Πάλι άρχισες τις καφρίλες;Lol!

Dr. Feleki είπε...

Χοχοχο...ναι δεν αντεξα :D

o βασιλιάς του δάσους είπε...

koulokalisperes paidia..perastika sou vrasida...:))))

ftiaratsi!!!
ta delfinia pote tha ta doume???

το φτυαράτσι είπε...

Τα δελφίνια θα τα δείτε όταν μου μάθετε πως να βάζω βιντεάκια,γιατί εγώ είμαι άσχετη!LOL!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα κουλή κι όπως τη θες φτυαράτσι μου...

το φτυαράτσι είπε...

eriethel:Σε ευχαριστώ πολύ και εσύ να έχεις κουλή καλημέρα!

If...ιγένεια είπε...

Καλά ε? έκανα κάτι βουτιές στις φωτογραφίες άλλο πράγμα!..