Τετάρτη 15 Αυγούστου 2007

Χρόνια πολλά και κουλά!


Σήμερα γιορτάζει η μανούλα και μια επι της ευκαιρίας ήθελα και εγώ να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όσους κουλογιορτάζετε σήμερα!Οπότε λέω χρόνια πολλά Μαρία/Μάριε,Δέσποινα,Παναγιώτα/Παναγιώτη να χαίρεστε το ονοματάκι σας!!!

14 κουλοσχολίασαν:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

na xerese tin manoula sou kai oti agapas ftiaratsi mas..
:)))

το φτυαράτσι είπε...

Ευχαριστώ βασιλιά μου!Και εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπάς!Τα σέβη μου!

If...ιγένεια είπε...

Να χαίρεσαι την μανούλα σου πάντα φτυαράτσι :) μου έφτιαξες την μέρα σήμερα. Χρόνια πολλά σε όλους όσοι γιορτάζουν, την καλημέρα μου.. :)

το φτυαράτσι είπε...

if..igenia:Ευχαριστώ πολύ!Την κουλημερα μου!

Dr. Feleki είπε...

Φτυαρατσι να ζησει η μανουλα σου , η αδερφούλα μου και όσοι γιορταζουνε σήμερις. Χρονια πολλααααααααααααααα

το φτυαράτσι είπε...

βρασίδας ο κάφρος:Ευχαριστώ!Να χαίρεσαι την αδελφούλα σου!

Artemis Zannou είπε...

Να ζήσει η Μανούλα σου Φτυαρατσάκι!!!Χρόνια πολλά μα κυρίως ευτυχισμένα!Κάψτε το σήμερα!lol!
Κουλημέραααααααααααααα!

το φτυαράτσι είπε...

goldenrain:Ευχαριστώ και θα ακούσω την συμβουλή!Θα το κάψουμε σήμερα!Ωχ όχι αφήστε με είμαι αθώα δεν έβαλα εγώ τη φωτιά σας λέω!Μεταφορικά το είπα!Βοηηηηηθειαααααα!LOL!

nakupenda είπε...

Χρόνια πολλά!*** Σήμερα έμαθα ότι είναι γενική η γιορτη και πολλοί λένε χρόνια πολλά χωρίς να υπάρχει το όνομα που γιορτάζει... ;)
Χεχε, εμένα γιορτάζει το μισό δεύτερό μου όνομα έτσι κι αλλιώς οπότε δε πάει χαμένη η ευχή ;Ρ

το φτυαράτσι είπε...

nakupenda:Χαχα!Ούτε εγώ ήξερα πωε λένε έτσι γενικά χρόνια πολλά!Να χαίρεσαι το μισό όνομά σου!Την κουλησπέρα μου!

Byronas είπε...

Χρόνια Πολλά στην μαμά σου, φτυαράτσι! Ό,τι επιθυμεί(ς).

Επίσης, μια θερμή παράκληση: μπορούν όλες οι Δέσποινες, Μαρίες, Μάριοι, Παναγιώτες και Παναγιώτηδες να γιορτάζουν την ίδια μέρα και όχι όποτε τους σκάει;!;! Έχω βαρεθεί τα μηνύματα "Δεν γιορτάζω σήμερα".

Ευχαριστώ :P

το φτυαράτσι είπε...

byronas:Χαχα!Τι να σου πω Βύρονά μου,δεν είναι στο χέρι μου!Ευχαριστώ πολύ πάντως για τη μανούλα μου!

Haris είπε...

Σήμερα γιορτάζει η μισή Ελλάδα. Να ζήσουν να μας χαίρονται:)

Να σου ζήσει η μανούλα σου.

το φτυαράτσι είπε...

haris:Όντως να μας χαίρονται και ευχαριστώ για τη μανούλα μου!