Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Θυμόμαστε όλοι τον Φοίβο και την Αθηνα;



Πήρα την σκυτάλη από τη γλυκιά μας τη Νakupenda για να σας πω κι εγώ ό,τι κατεβάζει το ριμάδι μου για τους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το 2004.



Λοιπόν πρώτα πήγα για να δω τον τελικό αγώνα καλαθοσφαίρισης στο κλειστό Γήπεδο Ελληνικού τώρα ποιός ήταν ο αντίπαλος θα σας γελάσω!Το μόνο που θυμάμαι είναι πως κερδίσαμε και πως ήταν 15 Αυγούστου (βλέπετε έχω φυλάξει το εισητήριο).Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ανατριχίλα ένιωσα όταν λέγαμε όλοι μαζί τον Εθνικό μας Υμνο μέσα στο στάδιο,λες και η κουλή τον άκουγα πρώτη φορά!


19 Αυγούστου 2004 και ώρα 09:30,πήγα να δω την υδατοσφαίριση όπου αγωνίζονταν τα παλικάρια από πάνω!

25 Αυγούστου 2004 και ώρα 19:00,πήγα και είδα στίβο,όπου εκεί η Φανή Χαλκία πήρε το χρυσό στα 200 με εμπόδια!Τι να προτοθυμιθώ τις κραυγές;Το κλάμα του μπαμπά;Δεν ξέρω!

18 Σεπτεμβρίου 2004 πήγα με το σχολείο μου στους Παραολυμπιακούς αγώνες.Είδα να παίζουν μπάσκετ με τα αμαξίδια να πεφτουν κάτω απο αυτά και με τι δύναμη να ξανανεβαίνουν μόνη τους!Ένιωσα μια δύναμη στη καρδιά μου,ούτε μια στιγμή τους λυπήθηκα!Αλλά τους θαύμαζα συνεχώς!

Όσο για τις μασκότ τίποτα δε θυμάμαι γι' αυτό έβαλα αυτόν τον τίτλο μπας και θυμάστε εσείς και μου πείτε!Το μόνο που θυμάμαι είναι πως είχα μια κοπέλα στο σχολείο που την έλεγαν Αθηνά και ήρθαν τα κανάλια για συνέντευξη.Έδειξε και εμένα λίγο (λέτε να είμαι σταρ και να μην το ξέρω;).Α!Και το κουτσομπολιό μην το ξεχνάμε!Έφεραν ένα αγόρι που το λένε Φοίβο και είπαν οτι είναι από το σχολείο μας, ενώ δεν ήταν!Ψεύτες!

Τώρα και εγώ με τη σειρά μου δίνω την σκυτάλη:
α)amor-al
β)wasilia tou dasous
γ)βρασίδας ο κάφρος
δ)goldenrain
ε)laxanaki
να γράψουν ό,τι θέλουν,για τους Ολυμπιακούς αγώνες Αθήνα 2004.

Υ.Γ.
Θέλω να με συγχωρήσετε για το σοβαρό ύφος αυτού του post!ΧΑΧΑΧΑ!

18 κουλοσχολίασαν:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

ftiaratsi mas latremeno kai koulo.

sta alithia para poli orea i ksenagisi sou..ego tous olimpiakous agones tous exasa..(dioti eimouna epano ston athona tou agiou orous)
oso gia tin sigkinisi otan oi ellhnes akoune kai lene ton ethniko mas imno..sta alithia kai ego anatrixiazo..kai dakrizo..
se efxaristo gia tin timi pou mou ekanes..kai perno kai ego tin skitali ..oti mporo tha kano na se kano iperifani....as min ezisa tous olimpiakous agones apo konta(itan i epetio tou xorismou mou apo to esthima)ma apo to trantsistor akouga gia ta metalia mas...ma pali ksero pola kai exo pola na po..opote...etimazome siga siga..aloste stin olimpiada aftin tou xrisou ftiaratsiou....opios perasi tin grami einai kai o nikitis..as min einai kai o protos..
ta sevi mou kiouria mou..
kai to sovaro sou paei:))LOL!!!!

If...ιγένεια είπε...

Aρχικά σε συγχωρώ για την σοβαρότητα του post σου:p Πολύ καλό φτυαράτσι μας.. :)

Byronas είπε...

Το περιστατικό στο σχολείο είναι όλα τα λεφτά! Ένα αληθινό ρεπορτάζ ^_^

το φτυαράτσι είπε...

if..igeneia:Aχ ευχαριστώ που με συγχώρεσες!Δεν ξέρεις τι βάρος το είχα!

byronas:Eίδες;Λες να γίνω ρεπόρτερ;LOL!

Dr. Feleki είπε...

Ωραιο αρθράκι, μη γελας, αντε και ανταποκρίτρια του Ρωυτερ.
Δεν ήμουν στην Αθήνα όταν έγιναν οι Ολυμπιακοί (απ' οτι μου είπαν γλύτωσα και καμποσο στρίμωγμα αφού μένω κοντα στο Ολυμπιακο στάδιο...)

Πάντως φάνηκε οτι το χάρηκες με την ψυχή σου. Πάντα τέτοια. Ποιος ξέρει πότε θα ξαναδούμε Ολυμπιακούς (εμείς παντως όχι)

Το λυπηρο είναι ότι φτιάχτηκαν τόσες και τόσες εγκαταστάσεις που τώρα σαπίζουν αναξιοποιητες... Κρίμα τα λεφτουδάκια μας πάλι.

Ήταν πάντως μια γιορτή, άσχετα το πως την "εκμεταλλευτήκαμε".

Κουλημέρες

το φτυαράτσι είπε...

βρασίδας ο κάφρος:Όντως Βρασίδα μου θα πληρώνουν μέχρι και τα εγγόνια μας για αυτές τις εγκαταστάσεις και δεν θα τις χαίρεται κανείς!Πολύ λυπηρό!Την κουλημέρα μου!

tzonakos είπε...

Αξέχαστη εμπειρία για μένα οι Ολυμπιακοί του 2004.
Πήγα σε διάφορα αγωνίσματα κι έζησα την Αθήνα όπως δεν ηταν ουτε θα γίνει ποτέ !
Στην πρώτη ευκαιρία θα γράψω κι εγω κάτι, σαν φόρος τιμής, σαν ανάμνηση.
Καλημέρα.

το φτυαράτσι είπε...

tzonakos:Δεν ήξερα αν θες να γράψεις γι αυτό δεν σου έκανα πάσα.Όντως η Αθήνα τότε ήταν πολύ όμορφη!Την κουλημέρα μου!

nakupenda είπε...

Χαχα! Τα παλικάρια 'από πάνω' πολύ ωραία ομολογουμένως!..

ΥΓ: Έχεις προσέξει ότι κατά καιρούς μου βιάζεις το όνομα? :ΡΡ Δεν είναι nacupenda ούτε nakapenda! Σαν να λες "σ' αγεπάω" ή "σ' απαπάω"! Είσαι λίγο κουλή όμως και γι'αυτό δε παρεξηγώ*

Φιλάκιααα.. Αύριο συνεχίζονται οι διακοπές μου. Τα λέμε σε μια βδομάδα περίπου :)

Artemis Zannou είπε...

Ftyaratsi mouuuu!S'efxaristw ta pleista gia thn evgeniki sou xeironomia na me proskaleseis...xaxaxaxa!Apodexomai ,loipon , parafta...molis gyrisw spiti tha ekplirwsw to zhtoumeno!!!Polla filakia kai...ti allo??? KOYLHMERES fysikaaaaaaa!
=D

το φτυαράτσι είπε...

nakupenda:Xαχα!Έτσι κάνω η κουλή ε?Καλές διακοπές!

goldenrain:Χαχα!Κουλημέρες!

tzonakos είπε...

Ναι, μου αρέσει να γράφω για πράγματα που έζησα απο κοντά !
Θα το κάνω μόλις ξεμπλέξουμε με τα εκλογικά του ΑΓΑΟΛ !
αχαχαχα

the BluElephant είπε...

εγώ που πήγα όμως το 2005 τίποτα δεν είχε μείνει. ούτε στο ολυμπιακό στάδιο μπορούσα να μπω...!

If...ιγένεια είπε...

το φτυαράτσι είπε...

if..igeneia:Aχ ευχαριστώ που με συγχώρεσες!Δεν ξέρεις τι βάρος το είχα!

lol... καλό βράδυ φατσούλα!

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο το αρθρακι σου.

το φτυαράτσι είπε...

the bluelephant:Το ξέρω και αυτό είναι πολύ λυπηρό!

if..igeneia:Κουληνύχτα!!!

VV:Αρθράκι;Αυτό το θεσπέσιο κείμενο το λες αρθράκι;LOL!Κουλώς ήρθες στην κουλοπαρέα μας!

pittermilk είπε...

φτυαράτσι καλό το post!έζησες πολύ έντονα την εμπηρεια αυτη.Θα έγραφα κ εγώ αλλά τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα κ δν μ αρέσει πολύ να γ..κρινίαζω

το φτυαράτσι είπε...

pittermilk:Ευχαριστώ πολύ!Εμένα μου αρέσει να γκρινιάζω αλλά είπα να γράψω τις ευχαριστες στιγμές!