Σάββατο 14 Ιουλίου 2007

Προσοχή το FBI!!!


Τα αρχικά μου ειναι FBI έτσι υπογράφω!!! Τι σημαίνουν όμως; Μπορείτε να σκεφτείτε;


umbrella

24 κουλοσχολίασαν:

Aντώνης είπε...

Όπως όλοι διαπιστώνουμε όχι μόνο δεν πνίγηκες αλλά φροντίζεις να πνίξεις εμάς σε μια θάλασσα σκέψεων με τα αινιγματικά αρχικά σου τα οποία μάλλον σημαίνουν: fabulous bedtime icon! xaxaxaxa

το φτυαράτσι είπε...

αντώνης:Χαχα!Ναι αλλά μπορείτε να επιβιώσετε από τη θάλασσα των σκέψεων!Πάντως η απάντησή σου είναι λάθος αν και θα μπορούσε να είναι και σωστή!Πάντως έπεσες πολύ κοντά!Έχεις αλλη μία ευκαιρία!LOL!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

KALIMERA!!
ouff oufff ..pali ta diskola kai ta koula....
FAE BLITA IOANNI
::))))

το φτυαράτσι είπε...

o wasilias tou dasous:Καλημέρα!!!LOL!Ούτε αυτή είναι η σωστή απάντηση!Λες να έβαζα την τζίφρα μου με άλλο όνομα;LOL!!!

the BluElephant είπε...

For
Betraying
Intelligence

το φτυαράτσι είπε...

the bluelephant:Λάθος!Δεν είμαι προδότης!LOL!Καλως ήρθες στην κουλοπαρέα μας!

the BluElephant είπε...

ας το κανουμε τότε....


Full Blooded Italian ή
Faith Based Initiatives ή
Firm Believer in Islam ή
Fidelity Bravery Integrity ή
Flowers By Inside ή
Fabulous Bright Individual

λέω να πάω να παίξω κάνα λόττο..

:D

το φτυαράτσι είπε...

the bluelephant:Xαχα!Μην πας να παίξεις λόττο γιατί δεν βλεπω να κερδίζεις!Κοίτα αν το παίξεις με συνδιασμό του πρώτου και του δεύτερου comment σου μπορείς να το βρεις αν και πάλι κάτι θα σου λείπει...LOL!

nakupenda είπε...

Σ'ένα μαγαζί με μπλούζες, αξεσουάρ κλπ όπου τυπώνουν ότι μήνυμα θες ειχαν στη βιτρίνα ένα καπέλο που έλεγε "FBI: Female Body Inspector"!!! Τι να πω... ;)

το φτυαράτσι είπε...

nacupenda:Όχι ούτε αυτό είναι.Και εγώ από ένα τέτοιο μαγαζί έφτιαξα την μπλούζα μου που έλεγε FBI για την εκδρομή στο σχολείο!

x-ray είπε...

Fuck Bad Investigations;
καλά κάτι κουλό μου 'ρθε τώρα αλλά σίγουρα το F έχει να κάνει με το fabulous φτυαράτσι!

το φτυαράτσι είπε...

Nαί x-ray!Σίγουρα το F είναι fabulous το βρήκες!Σιγά σιγά βρήσκετε τη λύση στο αίνιγμά μου!

an205 είπε...

Fabulous
Brave
Intelligent

(to) Ftiaratsi
(pou)Benovgeni
(sto)Internet

το φτυαράτσι είπε...

an205:Είσαι πολύ κοντά στο πρώτο που είπες αλλαξε το brave!Xαχα!Αν και το δεύτερο που είπες μου τεριάζει γάντι δεν είναι!LOL!

anemos είπε...

1000...1:27

an205 είπε...

Fabulous
Bitch
Intelligent

το φτυαράτσι είπε...

an205:Τι υπονοείς οτι είμαι σκύλα;OXI δεν είναι ούτε αυτό!LOL!

το φτυαράτσι είπε...

Λοιπόν επειδή σας ζάλισα με τα αινίγματά μου και τις υπογραφές μου και γενικά με όλα αυτά!Θα σας πω τι σημαίνει για εμένα το FBI,Fabulous Beautiful Intelligent(ψωνίστικο ε;) αν και είναι δυφορούμενο γιατί μετά κάποιοι φίλοι μου το πήραν το Ι δεν ξέρω βέβαια το γιατί και μου το έκαναν Ιdiot!LOL!

το φτυαράτσι είπε...

an205:If you want to be rich you have to be a bitch and if you are not a bitch you are considered "kits".LOL!

Ανώνυμος είπε...

EDO KOUVAS
KAI TORA THA MOU PEITE TI SIMAINEI CIA? DEN THA SAS TA ZALISO THA APANTISW AMESOS. Couva Ise Apithanos. KATHOLOU OMORFOS KAI INTELECTUAL. AYTA EINAI GIA TOUS ASYNIDITA ANYPOSTATOUS KAI GIA NA MIN KRYVOMASTE GIA OLOUS OSOUS MOU TA XONOUN. BLOGGOIE PARENTHESI GIA SENA, EISAI ASTERI MONADIKO ALLA THA PREPEI NA APORRIPSO TIN PROSKLISI SOU THELONTAS NA SE EYXARISTISO PROTISTOS. PROTIMO NA EIMAI PARALIA STO KYMA PARA STON IMITTO OSO KALA YPOSXOMENO KAI AN MOU AKOUGETAI.
KYRIAKI TELEIONEI ANTE PALI MIA EVDOMADA MESA ME TOUS ANEGEFALOUS SYNADELFOUS TOY DIMOSIOY. DYSKOLA PAIRNO KATHE MERA ME TIS KATINES TOU GRAFEIOU, FRIKARO ME TIS YPOTITHEMENES PROSOPIKOTITES POY PROSPATHOUN NA ANADEIXTOUN MESA STON PLASTIKO YPOKRINOMENO MIKROKOSMO TOUS. VLEPO OMOS KAI EDO MESA TO IDIO SIMVENEI APO MERIKOUS EKOLAPTOMENOUS 'KATINES'. TO NOHMA KAI H YPOSTASI TOUS EINAI POS THA THIKSOYN KAI THA MEIOSOUN TOYS GYRO TOYS MESW TIS ANONYMIAS XORIS NA PROSEKSOUN TO SYNAISTHIMA TOY XIOUMOR TON SYNOMILITON TOYS. LYPAMAI POY YPARXEI TOSH TAPEINOTITA KAI MIKROEGEFALISMOS SE NEOYS ANTHROPOYS. EYGE SE BLOGGOIO KAI FTUARATSI. IOANNI KAI WASSILIA TOU 'KAMENOU' DASOUS AN EXETE AGNOSTES LEKSEIS STA PARAPANO APEMFIFTHEITE STON MPAMPINIOTI.
FILIA SE OLOUS KAI KALO KALOKAIRI
RANTEVOU TO SEPTEMBRIO.....ISOS
ME TIMH KOUVAS

Unknown είπε...

kouvas reloaded!!!!!!!!
yeah!
CIA συμφωνω!
μη φευγεις κουβα μου!
τι θα κανω ως τον σεπτεμβρη?
τουλαχιστον στελνε ενα μεηλ ενα κομμεντ ενα μηνυμα στο κινητο ρε αδερφε!
μην εγκαταλειπεις ετσι!

το φτυαράτσι είπε...

Κουβά εγώ ήξερα ότι το CIA σημαίνει Cute Intelligent Angel.LOL!

Byronas είπε...

Find Bathroom Immediately

:)

το φτυαράτσι είπε...

byronas:χαχα πολύ καλό!Καλως ήρθες!