Δευτέρα 30 Ιουλίου 2007

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ!

Πιστεύετε ότι οι νεκροί μπορούν να επικοινωνήσουν με τους ζωντανούς; Εγώ όχι!
Η ιδέα μόνο με τρελαίνει! Η γιαγιά μου πάντως το πιστεύει! Εδώ και ένα χρόνο που χάσαμε τον παππού, η γιαγιά ποτέ δεν ένιωσε την απουσία του.Κάθε απόγευμα νομίζει ότι την επισκεπτεται και του φτιάχνει να πιούν μαζί το καφεδάκι τους. Ξέρει ότι είναι νεκρός! Επικοινωνεί κανονικά μαζί μας η γιαγιά, δεν τα έχει και τόσο χαμένα!
Δεν ξέρω! Ούτε θέλω να σκέφτομαι γι' αυτό!
Αnyway, κάποιος που ασχολείτε με τα μεταφυσικά μας είπε πως αν βλέπεις κάποιον πεθαμένο στον ύπνο σου, σημαίνει πως δεν μπορεί να βρει τον σωστό δρόμο για να πάει η ψυχή του και να αναπαυτεί, οπότε θα πρέπει να τον βοηθήσεις να τον βρει λέγοντάς του:<<Ακολούθησε το φως>>.
Μια και δυο το λέμε στη γιαγιά μου για να ξέρει και εκείνη και να μη ζει στην άγνοια!Την άλλη μέρα την πέρνουμε τηλέφωνο για να δούμε τι κάνει και μας λέει:<<Του το είπα>>, λέμε εμείς:<<Τι είπες γιαγιάκα και που;>>,<<Του παππού σας καλέ,του είπα αυτό που μου είπατε!>>,με το που το ακούμε μένουμε άφωνοι και τη ρωτάμε τι του είπε και μας απαντάει:<<Ηρθε και με είδε και του είπα πήγαινε στη κουζίνα που έχει φως και μιας που πας πιες και έναν καφέ>>.

Υ.Γ.
Η ιστορία αυτή πολλές φορές μου φέρνει θλίψη αλλά όταν ακούω τη γιαγιά μου να μου το λέει χαρούμενη,μου φέρνει συνάμα γέλιο!Τα κουλοσυμπεράσματα δικά σας!

18 κουλοσχολίασαν:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σε μερικούς ανθρώπους οι μηχανισμοί άμυνας τους σε παρόμοια συνταρακτικά γεγονότα "απωλειών λειτουργούν κατ' αυτόν τον τρόπο.
Σκέφτεσαι την άλλη πιθανότητα η γιαγιά σας να περιέπιπτε σε κατάθλιψη με τάσεις φυγής ή ακόμη και αυτοκτονίας σαν τη ....Βίση που της έλειπε η επικοινωνία;
Η γιαγιά τουλάχιστον επικοινωνεί με το δικό της τρόπο και είναι και ικανοποιημένη
;-)

Γλαρένιες αγκαλιές

o βασιλιάς του δάσους είπε...

oi zontanoi klene ton pethameno tous kai anarotiounte gia afton to pou na pige i psixi tou...o pethamenos den niothi pia ton pono tin thlipsi i oti emis niothoume..dioti mazi toy pethane kai to mialo poy koyvaloyse otan zoyse...kai to mono poy niothi...einai agapi...eirini stin psixi tou, kai agaliasi....
ola ta ala pou mas lene..einai logia nekra. aloste to mono metafisiko pragma pou sinantisa ....einai o anthropos kai oi perierges skepsis tou pou den exoun sxesi me tin fisi pou ton dimiourgise....edo den mporoume emeis me tous zontanous na epikinonisoume kai idika me ton eafto mas .opote ase ta pethamena..kai as gnorisoume tous pethamenous eaftous mas prota...kai gia na min me koulorotisis kati to koulo...se rotao ego tora....diati eno oloi oi anthropoi eno milane gia tin agapi...kai eno oloi tin kseroune...oloi monoi tous zoune???

telika pio pethamenous apo tous zontanous...ego o zontanos...den eida....otan tha pethano tha se apantiso kai gia ta pethamena...giati otan pethana , ida fos etimo pou mou edixne pou na pao kai eitan kai aggeloi poli eki.opote...min akoume ta koula kapion....dioti exoun koulathi apo tin alithia.

το φτυαράτσι είπε...

φυρδην-μιγδην:Όντως αν και κάθε μέρα αυτοκτονεί με το τόσο φαγητό που τρώει!LOL!Koυλώς ήρθες!

o wasilias tou dasous:Eπειδή εκτός από την αγάπη γνωρίζουν και τον εγωισμό που πάντα μπαίνει στη μέση και χαλάει αυτό το τόσο όμορφο συναίσθημα!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

nai ftiaratsi mou...exeis toso dikeo..na eisai panta koulo kai kalo.
Q))

Ανώνυμος είπε...

Γεια κι απο εμένα , εγω δεν ξέρω απο μεταφυσικά , μία θεία που έχασα και είχαμε πολύ στενό δέσιμο για τις πρώτες 40ημέρες την έβλεπα συχνά στον ύπνο μου και πάντα γνώριζα οτι έχει φύγει...μετά την είδα μία φορά μόνο μαζί με την γιαγιά μου που έχει φύγει κι αυτή...και ήταν πεθερά της θείας μου.
Τι να σου πω , συμφωνώ με την Γλαρένια μας οτι είναι καλύτερα έτσι για την γιαγιά σου που "επικοινωνεί" κατ΄αυτόν τον τρόπο με τον παππού και είναι αν μη τι άλλο χαρούμενη.
Καλή σου μέρα , πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου σ΄αυτό το ποστ θα τα ξαναπούμε.

το φτυαράτσι είπε...

trelofantasmenhi:Kουλώς ήρθες στην κουλοπαρέα μας!Κοίτα αυτό το θέμα γίνεται καιρό αλλά πάντα δύσταζα να το γράψω δεν ξέρω γιατι.Πάντως χαίρομαι που το βρίσκεις ενδιαφέρον!

Artemis Zannou είπε...

Πριν από αρκετά χρόνια, είχα ζήσει ακριβώς το ίδιο στην οικογένειά μου.Βέβαια η δική μου ιστορία είχε ένα τέλος που απεύχομαι για τη δική σου...Μεγάλη αγάπη...καταλαβαίνεις.Τόσα χρόνια,μια ζωή ολόκληρη,τα πάντα μαζί.Γι αυτό και η άποψή μου είναι πως τελικά τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία.Τι σημασία έχει να ξέρουμε κάθε μικρό μυστήριο της ζωής και του θανάτου.Αυτό που έχει σημασία είναι να δεχόμαστε τις αλλαγές ο καθένας με τον τρόπο του,να απαλύνουμε τον πόνο,να δίνουμε χρόνο και ή να προχωράμε,ή να υποκύπτουμε.Στη δική μου ιστορία, στη δική μου γιαγιά συνέβη το δεύτερο.Έφυγε εν γνώση της,γιατί δεν άντεχε μακριά του.Δεν είναι κακό πιστεύω που του μιλάεί,το έχει ανάγκη μάλλον σαν μεταβατικό στάδιο.Μέχρι να μαλακώσει ο πόνος.Τέτοιες μεγάλες αγάπες πάντως τις θαυμάζω.Βγάζω το καπέλο σε όλους σχεδόν τους ανθρώπους αυτής της γενιάς -των παππούδων μας- γιατί όσα λάθη κι αν έκαναν σ'αυτή την ευκαιρία τους πάνω στη γη,είναι οι μόνοι που μας έδειξαν τι θα πει "ενωμένη οικογένεια" και θαλπωρή.Έστω και συγκριτικά με τις επόμενες γενιές που τα διαζύγια-αν και επιβάλλονται σε κάποιες περιπτώσεις- ανέβηκαν κατακόρυφα στα χρόνια των γονιών μας και μετά.Τώρα πια υπάρχουν άλλες προτεραιότητες στη ζωή και συνήθως στις ταχύτητες που ζούμε ο συνάνθρωπος,αντί για βάλσαμο εκλαμβάνεται ως κάτι που ίσως μας κρατάει πισω.Βάζω και τον εαυτό μου μέσα.Μετά από την εμπειρία μιας τέτοιας αγάπης δεν ξέρω αν θα ξαναζήσω ποτέ κάτι όμοιό της.Το εύχομαι για όλους όμως!!!Όσο βλέπεις τη γιαγιούλα σου να χαμογελάει,όλα είναι καλά.Να της θυμίζεις με κάθε ευκαιρία πόσο πολύ την αγαπάς!!! =ο)

το φτυαράτσι είπε...

+.*.goldenrain.*.+:Πάντα της θυμίζω πως την αγαπάω αν και ζει μακριά μας!Όντως οι παλιοί έρωτες ήταν πολύ δυνατοί σε σχέση με τους σημερινούς!Κουλώς ήρθες!

the BluElephant είπε...

... χώμα και σκουλήκια...εκεί καταντάμε και καλό είναι να το καταλάβουνε νωρίς... παρά να γινόμαστε δούλοι για το άγνωστο μεταθανάτιο ταξιδι....

το φτυαράτσι είπε...

the bluelephant:Πωπω!Πώς τα βλέπεις έτσι μονοδιαστατα τα πράγματα!Και εμένα με τρελαίνει η ιδέα της επικοινωνίας με τους νεκρούς αλλά δεν είναι ωραίο να ξέρεις πως κάποιος που αγαπάς είναι ακόμα δίπλα σου;

Unknown είπε...

γαμωτο! συμφωνω με το υστερογραφο.
ειναι χαρμολυπητερη αυτη η κουλη ιστορια.
κλαιμε τη στιγμη που γεννιομαστε...οταν πεθαινουμε πρεπει να γελαμε και εμεις και οι γυρω μας.
φοβαμαι ομως οτι η γιαγια σου θα του τα σπασει τα νευρα του παππου με τοσους καφεδες και δεν θα ξαναπατησει σπιτι. λολ
περα απο την πλακα ειναι αμυντικος ο τροπος της γιαγιας και καλα κανει απο τη στιγμη που την κανει χαρουμενη και δεν της δημιουργει προβλημα αυτη η συμπεριφορα.
τι θα πει λογικο και μη?
ποιος το καθοριζει?
μη σου πω οτι η γιαγια ειναι κουλοτερη απ' ολους και λεει αληθεια και 'μεις απιστοι θωμαδες!
υ.γ: οσο πας φτυαρατσι ανοιγεις την γκαμα σου...σε λιγο θα μας γινεις μεταφυσικη συγγραφεας...
μονο ελπιζω να μην εχεις προτυπα τον χαρδαβελα και την μεϊμαριδη. λολ
αν και δεν σε φοβαμαι εσενα...ειπαμε εχεις προσωπικο ατοφιο στυλ.
εχεις λανσαρει κουλομοδα...
θα αρχισουν να σε αντιγραφουν.
το πρωτοτυπο ομως εχει αλλη χαρη!
ααα βρε τι βαφτιστηρι εβγαλα εγω! με κανεις περηφανη. χαλαλι το λαδι που σου εβαλα! καλαματιανο ηταν...
χαχα

Unknown είπε...

κουλο μηνα ευχομαι!

το φτυαράτσι είπε...

amor-al:Χαχα!Μπα δεν νομίζω να το γυρίσω στα μεταφυσικά άλλωστε δεν έχω κάνει τη διατριβή μου εκεί!LOL!
Κουλό μας μήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα και πολύ ...κουλό με όλα τα κουλα που συμβαίνουν παντου γύρω μας... και καλήμερα, μόλις ξύπνησα! Η γιαγιακα σου ακολουθεί την συνηθεια, ας πουμε "επικοινωνεί" με τον τρόπο της με τον παπου σου. Αν μπεις στον κόσμο της θα επικοινωνήσετε μια χαρα. Μην ανησυχείς παντως φτυαράτσι μου...
Η δική μου γιαγιά έχει φύγει από τη ζωή εδω και δεκα χρόνια. Την ονειρευομαι συχνά και πολλες φορες τη βλέπω να μου χαμογελά με τα ματια της φαντασίας μου. Στα τελευταία της τα είχε χαμένα και είχε φτιαξει ένα δικό της κόσμο. Ζουσε σε μια αλλη πραγματικότητα με τους ανθρωπους που είχε χασει, κι ήταν πολλοι! Ηταν 85 χρονών όταν έφυγε, τα τελευταια 2 χρόνια ήταν πολλες οι φορες που είχα νιωσει όπως κι εσυ. Θλίψη και γέλιο! Κουλό μου, ευαισθητο και καλό μου φτυαρατσι. Απλώς δωστης δυο γλυκα φιλια και πες της πόσο την αγαπάς...! Αν και είναι βεβαιο ότι το κανεις..
Σ' αγαπώ...

το φτυαράτσι είπε...

eriethel:Κουλή σου μέρα και κουλό μας μήνα!!!O καθένας μας όταν έχει ζήσει ευχάριστες στιγμές με ένα πρόσωπο δεν μπορεί να τις βγάλει έτσι απλά από τη ζωή του,οπότε συνεχίζει να τις ζει και ας μην βρίσκεται αυτό το πρόσωπο στη ζωή!

Loth είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΙΖΕΣΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ..ΚΑΙ ΑΦΟΥ Η ΓΙΑΓΙΑ ΒΡΗΚΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ..ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ..
ΧΙΧΙ
ΜΑΑΤΣ

o βασιλιάς του δάσους είπε...

ftiaratsi..i dikia sou kardia akoloutha moni tis to fos..min ksexnas..eisai o koulopirosvestis..sto dasos ton koulon....Q))
tin koulimera mou ftiaratsi mou..kai se oli tin kouloparea...akoloutha to fos.....aftin tin istoria tin elegan oi giagia des mou....kai kalo mina!

το φτυαράτσι είπε...

loth:Χαχα!Όντως πάντα καπάτσα η γιαγιά,προκυμένου να κάνει ό,τι θέλει,έχει τον παππού σε διπλό ταμπλό!LOL!ΜΑΑΤΣ!!!

o wasilias tou dasous:To ακολουθώ πάντα το φως, έτσι κι αλλιώς το σκοτάδι με αγριεύει λίγο!
Τα σέβη μου!