Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2007

Αίνιγμα!


Επειδή είδα οτι σας άρεσε πολύ το προηγούμενο αίνιγμα με τον Καίσαρα, είπα να σας βάλω και σήμερα ένα!Εχουμε και λέμε:<<Ποιό είναι το αγαπημένο γλυκό του gay;>>

18 κουλοσχολίασαν:

mtdoggie είπε...

με τα αινιγματα εχω ενα προβλημα.....αλλα το σκιτσακι σκιζει!

το φτυαράτσι είπε...

mtdoggie:Ούτε εγώ δεν τα πάω καλά με τα αινίγματα αλλά μη μαθευτεί!LOL!Πολύ κουλή η μελισσούλα μου.Ε?

ioannis είπε...

kouli kai glikia tha elega..
xmmm...
apantisi: meli!!!

o wasilias tou dasous. είπε...

ti koulo tha akousoume pali??
kiria kiria!!!
pote tha mas pite tin apantisi??

teleiwmenh είπε...

To kserw, to kserw na na na na na na!

o wasilias tou dasous. είπε...

oufff...oufff..

το φτυαράτσι είπε...

ioannis:LOL!Οχι δεν είναι αυτή η απαντηση μην είσαι ανυπόμονος θα μάθεις αύριο!Σκέψου το ακομα λίγο!

teleiwmenh:Το ξέρω ότι το ξέρεις αλλά μη βγάλεις τσιμουδιά!Σε απειλώ!LOL!

Theodora είπε...

χαααααααα και εγώ το τσέρω!!! :ο)

το φτυαράτσι είπε...

theodora:Και εσύ το ξέρεις;Άντε πες το έτσι κι αλλιώς θα μαθευτεί σε λίγες ώρες!Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα!LOL!

Tia Maria είπε...

ΤΟ ΣΥΚΑΛΑΚΙ

(ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ)

ioannis είπε...

ouff..ouff..
pou tha paei..tha ksimerosi>>LOL!

το φτυαράτσι είπε...

tia maria:LOL!Ούτε το συκαλάκι είναι αν και θα έπρεπε κανονικά!Καλώς ήρθες Μαρία!

ioannis:Πω πω αγωνία!Καλά μην κάνεις έτσι θα το πω!Με έφαγες πια!LOL!

το φτυαράτσι είπε...

Λοιπόν η απαντηση του αινίγματος ειναι...Ταραν ταραν...Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ!
Και για όσους δεν το καταλαβαν θα το εξηγήσω αναλυτικά:Back love ass!
xα!χα!

ioannis είπε...

e !! den pezese..koulo! Q))

o wasilias tou dasous. είπε...

ti egine???
fagame ton xalwa kai simera kimomaste???:)) lol!

το φτυαράτσι είπε...

wasilias tou dasous:Δεν κοιμόμουν από τις έξι είμαι ξύπνια απλά είχα δουλειές!
Υ.Γ.
Δεν τρώω χαλβά!LOL!

nakupenda είπε...

Καλοοοό! Δε ξέρω αν οι gay φίλοι μου θα γελούσαν το ίδιο... :)
Είναι πολύ αστείο πάντως!

το φτυαράτσι είπε...

nacupenda:Εμένα πάντως ένας gay φίλος μου,μου το είπε και είχε πέσει κάτω από τα γέλια!