Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

Καλά μύγα ειμαι;

Ένα απογευματάκι ένα πολύ κουλό αντρόγυνο ξεκίνησε να πάει να ξεσκάσει.Ήρεμοι και χαλαροί περνούσαν ξέγνοιαστες ώρες δίπλα στη θάλασσα...Κανείς όμως δεν μπορούσε να φανταστεί τι θα επακολουθούσε.
Στο γυρισμό για το σπίτι άκουγαν τα αγαπημένα τους τραγούδια στο ραδιόφωνο. Τραγουδούσαν και γελούσαν. Είχαν περάσει μια πολλή όμορφη μέρα μέχρι την στιγμή που η γυναίκα ζαλισμένη ζήτησε να βγει απο το αυτοκίνητο γιατι δεν μπορούσε άλλο ψάχνοντας για παρκινγκ, ο άντρας της όπως πάντα αγχωτικός της είπε να βγεί γρήγορα για να μην τους περιμένουν οι άλλοι οδηγοί. Και τότε έγινε το μοιραίο... Η γυναίκα ζητώντας τα κλειδιά του σπιτιού απο τον αντρα της και έχοντας βγει η μισή απο το αυτοκίνητο ξαφνικά με μια κίνηση βρίσκεται κάτω απο αυτό.
Οπως καταλαβαίνετε ο αγχωμένος σύζυγος ακούγοντας τα κορναρίσματα ξεκίνησε προτού προλάβει να βγει η σύζυγός του από το Ι.Χ.Ε!
Και τότε άρχισαν τα κοσμητικά επίθετα όπως: Καλά ανθρωπέ μου μύγα είμαι και δεν με είδες? Ηλίθιος είσαι?
Και ο σύζυγος αντι να καταλάβει το λάθος του και να τη βοηθήσει της αποκρίθηκε: Καλά πας καλά μου φωνάζεις μέσα στη γειτονιά?


Υ.Γ.
Δεν είναι πραγματικά το ιδανικό ζευγάρι για τις κουλές ιστορίες;

6 κουλοσχολίασαν:

Unknown είπε...

αν ειναι λεει???
εχω την εντυπωση οτι αυτο το κουλοζευγαρι θα εμπνευσει πολλες κουλοιστοριες.
να τους χαιρομαστε!!!

το φτυαράτσι είπε...

Nαί αυτό είναι αλήθεια γιατί από αυτό το ζευγάρι μόνο κουλές ιστορίες μπορείς να έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η κουλοϊστορία σου...!!!

το φτυαράτσι είπε...

Ευχαριστώ πολύ Φασολάκι για τα καλά σου λόγια!!!

η τελειωμένη είπε...

Eisai h pio super kouloafhghtria! Anarwtiemai an grafeis apo prwsopikh empeiria h exeis toso koulh fantasia??? Sunexise na mas koulaineis!!!

το φτυαράτσι είπε...

Αναρωτιέσε ε?Βασικά είναι από προσωπική εμπειρία αλλά εχω και κουλή φαντασία γι αυτό γράφω και εδώ!!!