Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Δε ζηταω πολλά μόνο μια συγγνώμη!


Σήμερα έγινε κάτι που με στεναχώρησε πάρα πολύ! Ένιωσα πως δεν έχω πια κανέναν άνθρωπο για να εμπιστευτώ! Όλα ξεκίνησαν ως εξής, το απόγευμα έστειλα ένα μήνυμα στην «κολλητή» μου (με την οποία είμαστε 14 χρόνια φίλες) το οποίο ήθελα να ξέρει μόνο αυτή! Αλλά εκείνη μόλις της το έστειλα…επειδή εκείνη την ώρα μίλαγε με τη συμμαθήτρια μου στο τηλέφωνο, αμέσως της διάβασε το μήνυμά μου! Τότε η συμμαθήτριά μου χωρίς να χάσει καιρό μου έστειλε ένα ειρωνικό μήνυμα για να καταλάβω ότι το ήξερε! Εντάξει δε λέω, κι εγώ έχω πει μυστικά της αλλά όχι τόσο προσωπικά! Ποτέ δεν είχε μαρτυρήσει μυστικό μου και την εμπιστευόμουν απόλυτα, αλλά από εδώ και πέρα χάθηκε αυτό, γιατί δεν είναι μόνο πώς έκανε λάθος δεν το παραδέχεται κιόλας! Εγώ μ’ ένα συγγνώμη θα τα ξέχναγα όλα, αλλά όσο μου βγαίνει από πάνω τόσο με κάνει να πεισμώνω! Το χειρότερο είναι πως πριν μαλώσουμε είχαμε κανονίσει με τα αγόρια μας να βγούμε όλοι μαζί και δεν μπορώ να το ακυρώσω γιατί το αγόρι μου με το αγόρι της είναι κολλητοί! Βέβαια το είπα στο στρουθοκαμηλάκι μου αν γίνεται να πάμε κάπου οι δυο μας ,αλλά εκείνος όχι μόνο θέλει να βγούμε όλοι μαζί αλλά θέλει να μας τα φτιάξει κιόλας!
Τεσπα κάποια πετυχημένα για φίλους που δεν ταιριάζουν βέβαια στην περίσταση αυτή αλλά ήθελα καιρό να τα γράψω:
1)Ο φίλος και το φίδι αρχίζουν από φι!
2)Όταν πεθάνω θέλω να με θάψουν οι εχθροί μου, γιατί τόσο καιρό με έθαβαν οι φίλοι μου!
Υ.Γ.
Αν ξέρετε κι άλλα τέτοια πετυχημένα κουλά πείτε μου!

12 κουλοσχολίασαν:

manitaraki είπε...

Ftiaratsaki mou, katalabeno pos ise pligomeni tora apo tin kolliti sou, alla ke na ipe stin alli kopella afto pou tis estiles sto msg ,esi pou tin ksereis , mipos to ekane athela tis? Oloi exoume anaggi ena kollito na mirazomaste ta panta , alla na ksereis pos se afton ton kosmo erxomaste monoi mas ke febgoume monoi. Kallo ine ta poli prosopika sou na ta kratas gia sena os to pio politimo pragma. Esi na dikseis anoterotita, min ksexaseis ta 14 xronia pou isaste files, na ta brite alla apo do ke pera na ksexorizeis afta pou theleis na bgaleis pros ta ekso ke afta pou theleis na kratiseis gia sena. Na pernas kala ke na min xalas ton eafto sou gia kanena.

Ανώνυμος είπε...

Xoris na thelo na pikaro.. h na meioso ola afta pou les.. apla na sou po kati kai parto san simvouli...
To nearo tis ilikias sou dikaiologei na skeftesai etsi kai na milas etsi gia filies kai fidia..
Pistepse me omos iparxoun xeiroteres katastaseis.. pou opos tha pernaei o xronos apo pano sou.. tha perasoun kai aftes.. Kai tote sigoura tha peis "koita pou 'mikri' kathomoun kai eskaga gia psilou pidima"
N.

Γουφ είπε...

O φίλος θέλει φίμωτρο
και το φίδι φιλί
κι αν οπως λες είσαι άθεη
χέστους όλους μαζί
-----------------
περαστικός είμαι. μου αρεσε το σχόλιο σου στο ''τίποτα''

If...ιγένεια είπε...

Επειδή ο κάθε άνθρωπος έχει το χρόνο του, μήπως να της έδινες λίγο πριν την καταδικάσεις?.. Ίσως να τη ζητήσει την συγνώμη, ίσως να της ξέφυγε..

taxitzou είπε...

αχ, τι μου θύμησες τώρα...
προσφάτως καμμένη είμαι κι εγώ, από φίλη που όμως δεν ήμασταν και τόσα χρόνια μαζί.
Να σου πω, τόσα χρόνια φιλίας δεν τα πετάς με τη μία. Καλό θα είναι να το συζητήσετε. Αν αυτό βέβαια έχει γίνει κι άκρη δε βγάζεις, τότε... πράξε κατά βούληση. Εγώ με κάτι τέτοια στεναχωριέμαι πάρα πολύ. Γιατί απλούστατα δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει τους ανθρώπους να φέρονται μαλακισμένα.

Καλή σου μέρα

το φτυαράτσι είπε...

manitaraki:Μάλλον το έκανε άθελα της όπως το λες!Μου είπε πως περίμενε να της πω να μην το πει αν δεν ήθελα να μαθευτεί αλλά εγώ το εννοούσα αυτό!

N.:Όντως γι αυτό στη ζωή μου μετά από κάποια γεγονότα έπαψα πια να σκάω για μικρότητες!Απλά αυτό με πείραξε πολύ γιατί δεν το περίμενααπό το συγκεκριμένο άτομο!

ανδρόγυς:Χαχα!καλό!Επειδή είμαι κουλή και δε θυμάμαι που είναι το σχόλιό μου στο "τίποτα";χαχα!Κουως ήρθες στην κουλοπαρέα μας!

if..ιγένεια:Bασικά μόλις το είδε το post μου, μου ζητησε συγγνώμη οπότε όλα έληξαν αισίως!

taxitzou:Όντως δεν μπορώ να πετάξω έτσι τόσα χρόνια φιλίας,οπότε τα ξαναβρήκαμε!Την κουλημέρα μου!

Ανώνυμος είπε...

Αν πω ότι κάτι τέτοια είναι συνήθως γυναικεία φαινόμενα θα πέσετε να με φάτε;

Manolog3 είπε...

Ααα μολις ειδα οτι υπηρξε αισιο τελος σε αυτη την φιλια!!

Φτυαρατσι γενικα μην την "ψαχνεις" πολλες φορες κανουμε λαθη και πολλες φορες δεν καταλαβαινουμε οτι μπορει να πληγωσουμε τον αλλον... το θεμα ειναι να μπορουμε να κανουμε πραξη την συγγνωμη μας και να μην μεινουμε μονο στον λογο!!! :)

Παντως γενικα καλο ειναι οταν ενας φιλος μας υποπεσει σε καποιο λαθος ακομα και αν ειναι απεναντι στο ατομο μας(πιστευω να καταλαβαινεις πως το εννοω) να του το υποδειξουμε και να του πουμε οτι βαδιζει ή βαδισε λαθος!!!

Κουλησπερες!! XD

KitsosMitsos είπε...

Έλα βρε, μη στενοχωριέσαι. Όπως ήρθε θα περάσει. Έτσι είναι αυτά.
Τα φιλιά και την καλησπέρα μου.

το φτυαράτσι είπε...

nikosm:Και φυσικά θα πέσουμε να σε φάμε!Χαχα!

manolog3:Της το είχα πει και δε με άκουσε μόνο όταν διάβασε το post κατάλαβε το πώς νιώθω!

kitsosmitsos:Πέρασε πέρασε!Την κουλημέρα κι απο εμένα!

Ανώνυμος είπε...

ooops. Gia pare thlefwno. Thelw leptomereies!

το φτυαράτσι είπε...

koulh adelfh:Τσου!Δεν έχει λεπτομέρειες!Έληξε το θέμα!